Ik denk aan jou

13-05-2014 12:51

Dit gedicht is geselecteerd voor het Frionfestival 2014. Rob Bults heeft de tekst op muziek gezet en opgenomen met zijn band Muppetstuff. Bekijk het filmpje op You Tube en de uitzending van RTV Oost. Dit gedicht is ook gepubliceerd in de bundel Dag taart op de tafel, De Stiel/Special Arts 2014, pagina 54. De tekst is daarnaast ook te downloaden in het Picto Semi Schrift via www.pictoschrijver.nl

Ik denk aan jou, ik denk aan jou
ik denk alleen maar aan jou
alleen maar aan jou, alleen maar aan jou
ik denk alleen maar aan jou

Als ik denk aan muziek
als ik denk aan hagel
denk ik aan jou
alleen maar aan jou, alleen maar aan jou
ik denk allen maar aan jou

Ik verstop me in mijn flat
Ik hoor de eerste merel
ik denk aan jou, ik denk aan jou
ik denk alleen maar aan jou

Als ik denk aan koelte
als ik denk aan durven
denk ik aan jou, denk ik aan jou
ik denk alleen maar aan jou

Als ik denk aan mijn vriendinnen
Of ik denk aan kipkluiven
denk ik aan jou, denk ik aan jou
Ik denk alleen maar aan jou

Als ik denk aan mezelf
niet wil denken aan jou
denk ik toch
alleen maar aan jou.

Karlien de Wit - Hendriks

Hieronder een deel van het gedicht in het Picto Semi Schrift.  Kijk op www.pictoschrijver.nl > Archief openen > Voorbeeldverhalen > Gedicht en lied.