Ik ben zo gelukkig gedicht

26-02-2014 13:39

Ga ik 's morgens blij naar de Nieuwsgroep toe, kom ik fluitend op het werk.

Roepen alle collega's of ik misschien wat minder opgewekt wilt zijn

Want een volwassene heeft het erg moelijk dat was gister op tv

Nou toen heb ik niet gekeken dus daar zit ik niet zo mee.

 

 

Ik ben zo gelukkig als maar kan al vinden collega's het maar raar ( tu, tu, tu, tu , tu)

Ik ben liever opgewekt en blij, ik ben zo gelukkig eerlijk waar ( tu, tu, tu, tu, tu)

Ik heb zelden ruzie met mijn nieuwe vriendin, dus dat is ook al geen probleem ( tu, tu, tu, tu, tu)

Ik heb echt geen pijn, ik ben nooit ziek, 

Ik heb geen wratten of eczeem ( tu, tu, tu, tu , tu)

 

 

Maar de anderen zijn ernstig, die bespreken met elkaar.

Wat er fout is aan hun ouders of hun aandachtsprobleem.

't Zal waar zijn wat ze zeggen, ook al is een volwassene nog groot.

Kinderen hebben vaak problemen, die belangrijk kunnen zijn.

 

 

Maar de collega's zeggen jij bent gek, ze vinden 't allemaal.

Als je nooit eens een probleem hebt. ben je vast niet goed normaal,

't Zal wel waar zijn wat ze zeggen, oh wat vind ik dat toch naar.

Mijn probleem is dat ik blij ben en gelukkig eerlijk waar!