Fantasiebroer gedicht

26-03-2014 13:15

Betovering betovering,

heb jij wel eens een verdoving gehad?

Betovering betovering...

Als ik wakker lig lijkt alles in zicht

Zon, maan, sterren, alles in een rij

Alles lijkt te rijmen op dit zelfde moment

Betovering, betovering, betovering.

Heb jij wel eens een verdoving gehad?

Betovering, betovering,  betovering.

Toen ik mijn fantasiebroer ontmoette
was ik erg ontdaan van wat ik zag
't is slechts in mijn droom waar hij bestaat
maar mocht hij bestaan sta ik paraat.
 

Betovering, betovering, betovering.

Heb jij wel eens een verdoving gehad?

Betovering, betovering,  betovering.

Ik blijk toch realistisch te zijn
al lijkt dat soms niet
ik blijf stug oefenen
want ik kan niet slapen
dat is toch wel heel vervelend voro mij alleen
'k ga gewoon naar naar werk en dan naar huis
abuis abuis, ik ben weer thuis
 

Betovering, betovering, betovering.

Heb jij wel eens een verdoving gehad?

Betovering, betovering,  betovering.

Karlien de Wit- Hendriks