Alles wordt nieuw gedicht

15-01-2014 14:18

 

  1. Nu gaat de Nieuwsgroep voor twee dagen sluiten.
     En dat is toch om te huilen en als je weg wilt gaan
     kun je haast nergens meer heen 
     en ik voel me heel alleen.
 
 

 Refrein: Stil maar, wacht maar,

 Alles word nieuw de hemel en de aarde.

 Stil maar, wacht maar.

 Alles wordt nieuw de hemel en de aarde.

 

 
       2. En nu gaat de nieuwsgroep nog dicht.
       En nu maak ik geen gedicht meer.
       En in de ongeziene is er geen heldere licht.
 
    3. En nu is alles zo duister en wij horen een gefluister.
    En wij horen een gesnotter. En wij voelden ons veel rotter.
    En dat is nou toch zonde. En ik lag somber te dromen.
 
   4. Lieve Ulrich nu zal ik je missen
   en dat zal mijn geheugen wissen. 
   En want zal ik dan wensen? 
   Net als andere mensen die de vrede wensen. 
   Zal ik dan de Frion de Nieuwsgroep terugwensen. 
   En hopen wij elkaar weer te zien?
 
   5. Lieve Sevin jij was zo'n lieve meisje. 
   Lust vast een ijsje? 
   En jij  was zo'n goed met de Pictoschrijven 
   dus jij mag bij ons blijven.
  Jij wordt mijn Curiervriendin en ik zal altijd naar je toe mailen. 
   Lees jij dan ook in de mail misschien?
 
   6.  Dit is het einde van dit gedicht. Ach ik vergeet Dennis niet.
   Met al zijn boeken schreven. 
   En ik heb met hem gestreven.
   En dat heb ik veel van hem geleerd. 
   En ik was nu getalendeerd.
  Jij was er altijd voor mij een goeie troostvriend geweest.
  En ik zal altijd in jou en Yvonne blijven herinneren. 
  En geef Yvonne een dikke pakkerd.
                             
   7. Ik ben Sean vergeten, en hij was toch een hele goede rapper 
   Ik vindt hem echt geen nepper hij was een echter rapper. 
   Ook was hij een troostvriend geweest. 
   En ik wens Sean de beste wensen van het nieuwste jaar van 2014.