Optreden in de bibliotheek van Zwolle

04-02-2015 15:00

De week van de poëzie werd op 4 februari 2015 afgesloten met een poëzieworkshop in de bliotheek van Zwolle. In de pauze las Karlien de Wit enkele van haar gedichten voor. De workshop werd verzorgd door de School der Poëzie uit Amsterdam die op deze middag ook de dichtbundel Zwolle Dichtbij presenteerde.

Een nieuwe werkplek

Vanaf 1 februari 2015 werkt Karlien bij de Mediagroep Pixelz van GoskerZorg. Wil je kennis met deze dichteres maken, breng dan een bezoek aan De Lunchwinkel, Nieuwe Markt 12 Zwolle. Pixelz is gehuisvest boven deze bijzondere lunchwinkel.

Dag taart op de tafel

Twee gedichten van Karlien zijn gepubliceerd in Dag taart op de tafel, 156 gedichten van mensen met een verstandelijke handicap (De Stiel/Special Arts, 2014). Het zijn de gedichten: Vakantieland (pag 32) en Ik denk aan jou (pag 54). Je kunt de bundel in de boekhandel kopen. Leuk cadeautje om weg te geven!

Karliens gedicht in het vakblad Markant

Het maanblad blad Markant, een vakblad voor de gehandicaptenzorg van de VGN, heeft in haar nieuwste uitgave het gedicht 'Ik denk aan jou' van Karlien gepubliceerd met daarbij een verwijzing naar deze website. Mooi dat steeds meer mensen kennis maken met het werk van deze Zwolse dichteres!

Frion Festival 2014

Het Frionfestival 2014 was voor mij een hoogtepunt: eerst meespelen in de voorstelling My Way, onder regie van Irene Kriek (The Young Once) en later in De Spiegel het optreden van Muppet Stuff. Rob Bults zong mijn gedicht IK DENK AAN JOU. De hele zaal zong mee. Patrick Kuiper en Gabrielle de Bruin bedank ik voor hun steun.